Szukaj na tym blogu

sobota, 11 lutego 2012

Dziękuję Ci Tato!


Posłuchajcie:

http://www.youtube.com/watch?v=1TO48Cnl66w

Refren zaczyna się od słów "and I" ale ja od zawsze słyszałem Dad /God. Nie ma przypadków ;)

Poczytajcie:

Moja herbata już wystygła, zastanawiam się dlaczego w ogóle wstałam z łóżka
Poranny deszcz kłębi się u moich okien i nic nie widzę
A nawet gdybym mogła to i tak wszystko byłoby szare,

ale Twoje zdjęcie na ścianie przypomina mi, że nie jest tak źle, nie jest tak źle

Wypiłam zbyt wiele ostatniej nocy, mam rachunki do zapłacenia
Moja głowa po prostu unosi się w bólu
Spóźniłam się na autobus i  będzie dzisiaj piekło
Jeszcze raz spóźniam się do pracy
I nawet jeśli jestem tam, to nie musi tak trwać cały dzień
I wtedy wołasz mnie i nie jest tak źle, nie jest tak źle i

(Tato) Chcę podziękować za danie mi najlepszego dnia w moim życiu
Och, tylko być z tobą - to jest o najlepszy dzień w moim życiu

Popycham drzwi, w końcu jestem w domu, przemoczona na wskroś
Podajesz mi ręcznik i wszystko co widzę to ty
I nawet jeśli mój dom właśnie się wali, nie kombinuję
Bo jesteś blisko mnie i

(TATO) Chcę podziękować Ci za danie mi najlepszego dnia w moim życiu
Och, tylko być z tobą - to jest o najlepszy dzień w moim życiu



woda = pamiętacie symbolikę?

Nie ma bardziej uniwersalnego języka niż Miłość ;)))))))))))))))))))
tak, bo Bóg jest Miłością!

Dobrej nocy!
Michał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz