Szukaj na tym blogu

sobota, 21 stycznia 2012

Nigdy nie jest za późno cz.II


Napisał mi się taki wierszyk:

I jest też wiersz na do widzenia
gdy gwiazdy zaczynają spadać
runął z łoskotem dom
....w marzeniach
w Pokoju przestać czas udawać

Z cebuli zdjął lśniące sukienki,
które przestały już pasować
dłonią swą okrył środek miękki
by to opisać..., ,małe słowa

Więc jest też wiersz na powitanie
a ja w tej ciszy... na kolanach
Jemu oddaję co "się stanie"
bo moje Życie, w Jego Ranach!


To przedziwne jak łatwo zapomnieć, że BÓG JEST DOBRY, że On zawsze wyprowadza z więzienia. Przywraca życiu. Uzdrawia z Pychy!

Efektem grzechu jest śmierć, ale to jeszcze przeciwnikowi nie wystarczy. On chce by ofiara pozostała w cieniu, martwa, na wieczność. Łudzi ją (mnie?), że w ten sposób uniknie wszystkiego. Na początek prawdy o sobie, wyrzutów sumienia, że tak będzie lepiej ,że po co to wszystko, że już nie warto.

NIEPRAWDA

"..stamtąd przyjdzie sądzić żywych i umarłych". Wydawało mi się, że dotyczy to żywych i tych, którzy wcześniej umarli. Teraz dotarło do mnie, że człowiek "żywy" może być rzeczywiście żywy lub mimo, że jeszcze w ciele już umarły, na skutek grzechu, gdy nie chce się nawrócić.

Jezus będzie sądził jednych i drugich. Kto podepcze Miłosierdzie spotka się ze Sprawiedliwością. A zapłatą za grzech jest śmierć.

Właśnie ... Miłosierdzie. Nie jest przyjemne stanie w świetle, gdy widać w nim aktualny stan duszy.
Może właśnie dlatego pod obrazem Jezusa Miłosiernego pojawił się napis "Jezu Ufam Tobie".
Nawet jeśli to bardzo boli ja nie cofnę się w cień bo ufam Tobie, bo Ty jesteś dobry, bo Ty kochasz mnie znacznie bardziej niż ja sam siebie.

Wiecie, moje słowa są koślawe.

Dlatego polecam lekturę u samego źródła. Pierwszy link to pouczenie o rolach w rodzinie. Drugi, jak najbardziej w temacie wątku .... bo NIGDY nie jest za późno!


http://voxdomini.com.pl/valt/valt/v-04-143.htm
http://voxdomini.com.pl/valt/valt/v-04-144.htm


Dobrej nocy!

ps. BARDZO polecam o. Roberta deGrandis SSJ "Modlitwa przebaczenia".

http://adonai.pl/modlitwy/?id=222

lub jako pełna książka w kopalni materiałów :
http://chomikuj.pl/ODNOWA_W_DUCHU_SWIETYM/o.++Robert+deGrandis+SSJ/Modlitwa+przebaczenia+-+o.+R.+DeGrandis+SSJ,66015761.pdf

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz