Szukaj na tym blogu

środa, 29 sierpnia 2012

Przez wilgotne oczy



Born in your tiny prison cell
the million times smaller than I and you are
One single drop, and you’re risen up
Afraid of the dark

You cracked up through the pavement
And super, super slow emotion
Your back is gently breaking
You reach for the light

We can see everything
We can hear everything
We can see everything
We can hear everything

We can see everything
We can hear everything

Weakness is not your weakness 
You are what you grow into
You’re not what you were


--------------by Jon Gomm - Passionflower

a teraz posłuchaj:


Urodzony w więzieniu maleńkiej komórki
milion razy mniejszej niż na prawdę jesteś
Jedna kropla, i stajesz się by rosnąć
w lęku przed ciemnością

Przebijasz się przez twardy bruk
w bardzo, bardzo zwolnionym tempie
twoja skorupa delikatnie pęka
sięgasz światła 

Możemy widzieć wszystko
Możemy słyszeć wszystko
..

Słabość to nie twoja słabość
Jesteś tym, do czego rośniesz
nie tym czym byłeś

--------------autor  Jon Gomm - Passionflower [tłumaczenie moje;)]


[i dodałbym jeszcze od siebie:
wtedy możemy widzieć wszystko
wtedy możemy słyszeć wszystko]




Autor pisał i śpiewał o ziarenku kwiatka o nazwie Passion Flower (Passiflora), który ku memu zaskoczeniu słownik przetłumaczył jako "męczennica".

[http://kwiaty.blogan.pl/kategoria-gowna/2010/04/13/glicynia-kwiaty-ogrodowe-kwiaty-kwiaty-w-ogrodzie-passiflora-pn-cza]

A o czym Ty myślałeś (aś) czytając / słuchając tego tekstu?


Ja myślałem o swojej Duszy i jakoś samo tak w głowie pojawiło mi się:

kim jestem, że o mnie pamiętasz
kim jestem, że się mną zajmujesz
...
o Panie, mój Panie, jak przedziwne jest Twe imię po wszystkiej ziemi

(http://www.nonpossumus.pl/ps/Ps/8.php )


Przez wilgotne oczy 

 

ps. a skąd to tak niespodziewanie trafiłem na takie cudeńko? Tak to już jest, że najpiękniejszych owoców nie zrywa się swoimi rękami. Dostałem od Przyjaciela. Tak, tego co zawsze. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz